Fail...

2012-02-19 @ 13:43:49
Bloggen failar kan man säga :P varken jag eller Linn värkar ha ork att uppdatera ;)
Okej kort om helgen. Jag Emelie och Karla skulle köra cybertown i lördags men det var fullt så vi stack och bowlade istället. Hann köra 2 runder jag och emlie fick båda 89 ( inte bästa men) andra van Emelie hon hade bara tur :P Dom spelade massa gammla låtar på bowlingen. Man kunde texten till alla låtar. Vär väldigt mycket shlager :P Några som spelades var Rosa helikopter, alzastar, chalotte perelli, carzy frog och massa andra. Mycket finna danser och skratt blev det. Fikade på donken. Värdens bästa fika plats jag vet ;)
BTW köpte också en ny plattång. Köpte en lika dan som Linn har! Det är en Björn axen. Testade den hos Linn och sen när min pajade så var det helt klart att jag skulle köpa den. Har ju sålt min gamla mobil så nu tänker jag köpa ny väska, plattången(redan köpt), tjocktröja, ny plånbok. :)

Idag ska jag in till farsta och köpa väska och lite annant om jag hittar. Har redan kollat på en väska men är inte helt 100 på att jag ska köpa den :) vi får se

// Elin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0