35 timmar utan sömn

2012-01-28 @ 21:55:45
Var på sleepover hos caro! Hade ju med oss massa enery dryck och jag drack typ halv liter läsk på kvällen ! Vi dyngnade hela natten/mårgonen! Vi gjorde massa saker men mitt huvud är helt fuckat eftersom jag är så trött! Skull komma ihåg ett namn och efter 30s kommer jag inte ihåg vad det var! Jag är så trött att jag inte änns orkar sova :P Bilder kommer i guess.

Mobba inte min stavnig antar att det är lite fel här och var men K BRY jag har inte energi till att titta igenom den korta texten! Kanske blir en film i kväll eller så somnar jag i sovan eller någon annan stans haha. Var jätte pig hela dagen men nu mår jag skit av att inget funkar! Kan knappt tänka utan att somna! Men jag kan ju inte sova kl 10 på en lördag haha
Tumblr_ln5jvdgqfk1qjy2vzo1_500_largeSkulle behöva det här socker och koffein perfekt när man är trött // Elin ZzzZzzZzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0