Intro till bloggen:)))

2012-01-05 @ 22:44:51

Hej jag heter Elin och är 14 år! Linn har ju redan berättat lite men det ska jag också ;)) Linn och jag har jämnt varandra i 9 år men bara varit bästisar i typ 7 år vilket ändå känns om en evighet ;) vi vet typ allt om varandra och tycker samma sak om det mesta ! Båda är sjukt envisa och vill alltid ha rätt kanske därför det tog typ 1 timme att hitta ett bloggnamn :)

Okej om mig nu :) jag är föd den 19 november så jag är 8 dagar yngre än Linn haha ! Älskar att spela och tävla i badminton och att vara med vänner! Är typ aldrig sur och arg eller kan typ inte vara det ;))) älskar att ha kul med vänner eller vem gör inte det ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0