Raise your head up ;)

2012-01-12 @ 21:02:50
hahaha rubriken är en sjukt grym låt som jag hittade på spotify för ngn vecka sen, lyssna HÄR! ;)

Sitter just nu och snackar lite på skype och skriver på fb, har väll rätt allmänt tråkigt och så men ska väll typ ta och städa upp lite på rummet eller ngt och duscha :)
Idag så har jag varit i skolan igen efter att ha haft två hemstudiedagar efter varandra, skolan var rätt seg och tråkig och var dessutom sjukt trött men klarade mig igenom dagen ändå haha tror det var tack vare coolan som cissi va snäll och lånade pengar till för så smart som jag var så glömde jag mina pengar hemma hahha :D
Efter skolan så drog jag och Julia in till stan igen för att fortsätta leta Prao så vi åkte in till T-centralen och gick in på SheStore som ligger i PK-huset brevid NK för att kolla och när vi frågar blir hon typ jätte glad och ba
"Nej men gud va roligt!! vi har rätt mkt att göra den veckan så det e jätte bra!! :D" jag och julia inombords: "YEEES!" hahaha nej men aa sen visade det typ sig att det var två som typ sagt till före oss v. 11-12 elr ngt så dom skulle ringa mig sen när dom visste säkert ;) meen aa skulle iaf va jätte kul att praoa där för det e ju där Kenza har sina kläder och sånt sa aa, vi får hoppas på det bästa :D
kan skriva en massa mer om idag och så men gissar på att ni kanske inte orkar läsa allt så aa vi hörs väll senare antar jag ;) 
XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0