Som vanligt?...

2012-01-14 @ 03:01:11
Hahhaa jaha då ligger man här i sängen igen då med iphonen i högsta hugg pga. att man åter igen inte kan somna... har varit rätt trött och så idag så tyckte att jag borde somna rätt snabbt för halvsov seriöst ett litet tag hemma hos elvira så aa hahaha ;)
Meen nej såklart så ska det ju inte gå nu då... ;P
Hahhaa fast orkade inte blogga från iphonen så aa hämtade min laptop ist men aa min "pojkvänn" ligger här så fint brevid mig och vilar så länge så aa han kommer aldrig undan! haaha :DD
I morgon (elr aa idag då) så ska jag, Elivra och Elin träffas hos mig vid 11 för att dra ner till Hammarbysjöstad och sola lite solarium, ni vet man måste ju fixa till en liten bränna! ;) hahah va töntigt men aa säkert sjukt mkt bättre utseende mässigt med solarium även om det finns hudcancer celler och skit i sånt där men jag menar en gång?? hur farligt kan de va egentligen?? hahah :)
vet inte om jag och Elin skrev det förut men aa som sagt funderade vi på att göra det förra helgen men blev inget av efter att varit korkade nog att kolla på massa efter bilder och det så klart kommit upp bilder med personer där det blivit brännskador och så men aa nu ska vi fan göra det här! hahah :D
oj,oj inlägget har blivit en bit nu men vad gör man inte i brist på att man inte kan sova??
Har så sjuuukt mkt som jag skulle vilja hinna med att göra och fixa t.ex. köpa ett par vita Urbanears och slinga håret så jag får bort all utväxt och får det dessutom lite blondare än min orginal färg men aa mamma visste inte riktigt om hon hade tänkt spendera så mkt pengar på att fixa mitt hår så avancerat, jag menar det kostar 950:-!? asså visst dom gör ju det säkert skit snyggt och så men de e ju en del pengar så ska även se till att städa och en massa i hela lägenheten i morgon så kanske mamma e lite mer villig att gå med på det?? (a)
haha ni vet man måste ju tänka smart ibland ;)

Hahhaa om jag hinner med att fixa allt jag vill och det så kommer nog det roligaste efter helgen att vara när man
kommer till skolan och får se hur alla reagerar på nya hårfärgen (typ 2-3 år sen jag hade min orginal färg) och
allt! såå aa vi får väll se hur det blir ;)
XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0