Stan here we come

2012-01-06 @ 14:10:46
Jag och Linn ska åka till stan idag och köpa kläder. Jag älskar att shoppa och specielt nu på rean men om det är köer och helt fullt så vill jag bara sätta mig ner och dö, Jag vill shoppa när det är typ tomt och massa av rea (vilket aldrig händer) Vi tänkte åka till Hollister (säkert felstavat). Linn skulle använda alla sina present kort så jag kommer nog ha tid att göra ett inlägg när jag väntar utanför alla provrum :) Nu när jag har internet på mobilen kan jag ju göra lite blogg inlägg när jag är ute! Ska också köpa en plånbok hur tråkigt det än låter måste jag ha en. Kommer typ köpa första bästa. Pallar verkligen inte leta efter den perfekta eller vad man ska säga. // Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0