T1A + fuckad rygg= död

2012-01-11 @ 22:23:55
rubriken bärettar allt!  hade gympa kl 8 och jag trodde att jag kunde gå ner i brygga själv och det kunde jag men jag var nog lite stel haha ryggan typ fuckade upp sig! när jag vällhar bästemt mig så är det skrivet i sten att jag ska klara det ! Min rygg gör ont och jag känner mig som en gamal tant hahah, senn till nästa del! Jag spelar ju badminton och har bytt grupp till T1A vilket betyder typ  tävlingsgrupp A! Becca spelar också där så det var as kul! men trännigen är 2 timmar! föra terminer spelade jag 2 timmar i veckan nu spelar jag 2 timmar per pass! Jag trännar 2 gånger i veckan så det blir 4 timmar badminton i veckan ! och vi ska typ ha 30 min fys varje trännig kommer dö! spelade ju nu idag det gick skit men det var kul och man blev typ död efter åt! Hade några skratta anfall som vanligt på fysen ! börjar alltid skratta föratt man ser så himmla rolig ut och för att det är sååå jobigt! BTW ska spela tävling i helgen ! dagens inlägg från min sidan , ELIN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0