Chillerill

2012-03-18 @ 12:32:01
Don't ask about rubriken, vet inte riktigt vad det blev där...

Idag blir det väll mest bara att va hemma och dega tror jag, skulle sjukt gärna vilja åka till typ kista eller ngt och shoppa men aa har typ inga pengar att handla för så aa är inte så stor chans att det blir ngt av det.
Jag vet att vår blogg inte e särskillt stor eller så men ni få personer som läser den kan väll ta och skriva i kommentarerna och så vad ni tycker borde förbättras och så satt vår blogg kan bli ännu bättre :)
Vet att designen vi har just nu inte e särskillt snygg och så men min sjukt snälla kompis Julia skulle fixa en design till mig och Elin när hon fick tid för det men först måste jag skicka över lite bilder som hon kan använda så måste ha tag på Elin innan så hon kan va med och välja vilka bilder det ska va ;)
Juste, imorgon börjar ju som sagt min Prao vecka, tycker att det ska ska bli så sjukt kul! Få lite "Semester" från skolarbetet och prova på hur det är att jobba istället, har alltid tyckt att det verkar så mycket roligare att jobba än att göra en massa skolarbete... Gissar på att dom flesta andra också tycker det men aa den lätaste tiden är ju egenltigen nu när man går i skolan och har korta skoldagar (iaf för min del, slutar två varje dag typ) och det ända man behöver tänka på är sitt skolarbete typ. Sen när man blir äldre och skaffar sig ett jobb handlar det om en massa ekonomi, räkningar och massa annat.
Ska iaf praoa på en frisör salong vid skanstull så det ska väll bli kul, hon som jobbade där verkade lite virrig och typ känslokall när jag och julia va där men tror det blir bra ändå :D
XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0