This means war

2012-03-13 @ 20:44:23

Nice dag med vännerna :P vi blev inte så många men det blev bra i alla fall. Skulle ha varit typ 5 st men blev 3 :P Vi har engelska uppsats tills imårgon som alla behövde göra förutom mig :) Tugce sa att den var till förra veckan så jag skrev as mycket på söndag kväll så jag var typ klar. Fattar inte vf jag sjuter upp allt. Det är as sjönt att slippa göra allt  i sista minut och bara chilla. Ska försöka göra det i fortsättnigen.
This means war var as bra eller den var rolig och inte tråkig. Var lite spännig som gjorde så det blev lite action oxså. Lite dålig att hon valde fel kille enligt mig :P Skulle häldre ha tagit den snälla som tar en till tivoli på kvällen och går till ställen där man bara kan prata och skratta än ha en som festar och är kaxsig och bryr sig lika mycket om sig själv som än :)
Se Filmen :P Tycker ni att hon valde rätt???


// Elin <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0