ååh tråååkigt...

2012-04-10 @ 15:39:56
Vaknade för en stund sen men orkade inte riktigt klä på mig och skit så sitter här i en hodiee och sminkat face bara för att jag inte orkade med mitt osminkade ansikte :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. blir väll typ att va hemma och bara ta det lugnt och sånt antar jag ;)
Vet att uppdateringen från min sida inte varit särskillt bra men den ska bli bättre! bara det att jag ibland får typ bloggtorka för att jag känner att jag inte riktigt har ngt att skriva om så det e drf det kanske inte så ofta kommer upp inlägg från mig för tycker det känns tråkigt att liksom bara skriva om vad man gjort under dagen och sånt som egentligen ingen annan typ bryr sig om?
Har skit ont i halsen också och hostar.. myyys!..
Nej men vi hörs väll lite senare, hejdå!
XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0