Film maraton

2012-04-12 @ 22:06:25
Film maraton igen haha. Såg en sagan om ringen film. Har aldrig sätt någon av dom hehe. Vi såg typ en film och åt ben & jerry, Hade kud krig och massa andra saker. En hel del flum. Kakor, ben & jerry, blåbärsläsk och gifflar man blir hög direkt. Asså börjar alltid dö flumma när jag är trött eller går på socker. Kan skratta åt ingen ting. Socker i mitt hjärta. Spelade lite singstar . Karla skulle pimpa mig till fjortis haha. Tror att jag lyckades bättre än henne ;). gjorde massa nersaker men pallar inte gå in på detalier, Håller nu på med Engelskan, inte lika kul men men. Det är ändå ganska okej att lyssna på spotify och designa en framsida till min uppsats ;)

Elin hissar: Film maraton och Ben & jerry
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0