Design

2012-03-13 @ 11:02:04
Har fixat en ny design till bloggen nu men verkar inte som att den syns? 

Valde att stanna hemma från skolan idag för att jag imorse mådde illa och hade verkligen jätte ont i magen sen så behöver jag lite tid för mig själv att bara få tänka och försöka komma på hur jag vill göra med allt och så för just nu så är det helt tomt inom mig... 
fixade även smileysar till bloggen också ;)
Nästa vecka är det ju som sagt prao och jag lyckades ju faktiskt fixa en när jag åkte in till stan med Julia. Fick Prao på en frisörsalong som ligger på götgatan så det ska bli kul, kommer väll inte få göra så jätte mycket förutom att typ städa upp, hålla ordning och sånt dom ber om för jag menar klippa och sånt får man ju såklart inte göra. Ser i alla fall fram emot det och att få prova på att jobba på riktigt och allt men de e ju lite synd att man inte får ngt för det :)
XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0