VARIT MED LINN

2012-06-05 @ 20:52:43
har varit med linn idag efter skolan och tittat på lite kläder. köpte min bikini och kollade på shorts. ska nog lämna tillbaka klännigen jag köpte. Köper heldre ett par snygga shorts som jag kommer använnde 100 gåner medans en klännig som jag använder max 2 gåner. Kommer pimpa shortsen sedan ;)
Jag och Linn ska sticka till stan imårgon nu när det är ledigt. Linn ska köpa ett par as snygga rosa shorts ;) kanske oxså köper hah.
Sedan sticker vi till en kompis och är där i 2 timmar. Bild på den klännigen jag har fast ska lämna tillbaka. Den är fin men tar heldre ett par snygga shorts ;). Fattar inte att jag fick tandställnig , om ni fattar vad jag menar :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0