Döör!

2012-04-11 @ 23:21:54
Hittade en så sjukt snygg jeansjacka i farsta idag när jag och Elin va och kollade runt i butiker, e fan typ döds kär!! :O

Och imorrn ska den bli min!! :D
Hhaha fett peppad! nej men den e så sjukt fin så aa måste verkligen ha den asså!.. hoppas det bara inte e många som har den sen i sommar och sånt.. känns ju inte alls kul att går runt och ha likadan jacka som massa andra... -.-
Får väll hoppas på att jag blir den ända! iaf nära mig liksom satt det inte märks om ngn har köpt en likadan ;) hahaha fett snäll jag låter? nej men spelar väll inte så jätte stor roll om nån har en likdan men helst vill man ju liksom vad den enda med det plagget? ;D
Min gamla sommar/vår jacka e typ spårlöst försvunnen så har letat efter en jacka fett länge nu, särskillt en snygg i jeans, för jeansjackor e ju verkligen så grymt snygga till sommarn och allt, ellerhur? :D

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0