Fredag den 13 :P

2012-04-14 @ 00:10:10
Kom på det idag att det var fredagen den 13 :O kanske därför färnigen inte blev 100% bra haha, Nej men blev väldigt nöjd med färgen även om den inte var så blond som på packetet. Jag ville ha mitt hår ljusare och det blev det. Jag är ju inte blond men jag har ljusare hår. När jag ska färga utväxten ska jag nog ta den färgen som Linn tog för att få det ännu lite ljusare. Var kul att färga i alla fall. Mosse var jätte enkelt att aplisera. Elin  Hissar . Vill ju bli blond men absolut inte platina eller änns i närheten. Typ kissies hårfärg som hon har nu vill jag ha eller lite mörkare nästan. Dena färg färgade jag men men riktigt så blev det ju värkligen inte, Linn har före och efter bilder på sin system kamra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0