Hollister

2012-04-18 @ 20:19:09
Drog tilll Hollister efter skoan idag. Kan ju åka direkt från t-centralen hem så är typ en omväg på bara 10 min.  Asså älskar Hollister. Alla kläder där är ju as snygga och ser snygga ut på  ;) I vissa affärer där man ser ett snyggt plagg så passar den inte alls och ser skitful ut. Blev inte så mycket köpt. Köpte en kofta som var blå och vit randig. Den var jätte snygg och mysig. Hittade oxså ett linne men hade 30 kr för lite. seriöst damp ;) fick välja och då blev det koftan ;).

Skippade badmintonen idag. har matte prov imårgon och har typ fulproppat med trännigar varje dag :-/. Måndag= Gym ibland
Tisdag= Gym med Linn
Onsdag= Badminton
Torsdag= Gym med Linn
fredag = Badminton
Så behövde en dag att bara ligga hemma och dega, se på serier och bara chilla. Älskar att tränna och hatar att vara hemma och ha lång tråkigt. Så att ha en grej varje dag stor mig inte så mycket. Jag har ju vald det själv :)
Kommer aldrig klara av att lägga av med all trännig på sommarlovet ;) Får tvångstankar av att inte sporta något haha.
Min fina uppdatering för idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0