Spanska f**k you

2012-02-02 @ 18:38:19
Pallar inte med spanskan längre! fattar ingen ting och våran nya lärare tror att vi kan allt men varan klass är en hopplös klass inom spanska. Seriöst vi blir inte bättre för att man ger prov på sånt vi inte kan! Hade spanska prov idag... Pallar inte änns bry mig om resultatet! Okej jag bryr mig lite! jag blir glad om jag får E eller D. Pallar inte bry mig ! har redan problem med gramatik i dom andra språkan och stavnig varför ska jag ha ett till språk! Så himmla poänglöst! Om jag skulle få skippa ett ämne skulle det lungt vara spanska fattar ingen ting med alla regler...

Idag hade vi HK (hemkunskap) mycket bättre än spanska! lagade tomatsoppa och bakade bröd btw. Min grupp var den ända som fick soppa och inte tomat purre :) ´stolt`haha nej men var as hungrig! skippade ju lunchen! skulle inte klarat att bara äta bröd till lunch :)165343_481394268850_14685508850_5813419_5817304_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0