Boost Energydryck

2012-01-24 @ 22:03:05
Hej bloggen
har inte hänt så mycket idag eller jo det har det! På so  tittade vi på det vi hade gjort på tekniska muset! var så himla pinsamt att se sig själv prata på tv! för er som inte vet spelade vi ut ett nyhetsprogram med klassen på tekniskamuset! jag har ju sagt att jag såg ut som ett emo eftersom allt blev fel (enligt mig så sög jag på nyhetsprogramet) lyssnade också på raduo inspellnigen! deras radio var fet bra eller rolig! dom hade mer prat borde nog ha tagit radio istället för tv! båda värkade ju kul men det skulle nog vara roligare eftersom man inte filmas!  får alltid skrattanfall eller gör roliga miner!
på spanskan chill som alltid ! jag och karla pimpade våran fina gubbe som vi skulle skriva om!  alla annat rullade väll på som vanligt!
ska ju på sleepover och vi skulle köpa enerydryck efter som vi/jag inte har tid att shoppa energydrick ! köpte massa bosterenerydrick! vi är typ 6st! så det blev 11 enerydryck haha! på so håller vi på med reklam så vi ska göra enery drycks reklam! fick lite konstiga blickar när vi köpte dom haha!
//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0