Heej hopp!! ;))

2012-01-25 @ 17:56:35
Tjenixen!! ;)) haha fan va fult men aa då e man back on track ;)
förlåt för den dåliga uppdatering av mig på bloggen men har inte riktigt haft tid eller ork dom senaste dagarna men nu e jag iaf tillbaka :)
Vet inte riktigt vad jag ska berätta om, men aa kan iaf säga att just nu så sitter jag och snackar lite skype och har typ allmänt tråkigt...
I skolan idag så var Elvira borta på läkarbesök och sånt så jag va med Cissi och Julia hela dagen vilket vi alltid annars e också då haha :DD
hoppade över idrotten eftersom man fortfarande e lite dålig men annars har det varit en rätt så lung och skön dag, satt för det mesta i engelska ws och bara snackade, lyssna på musik och "dog" i cissis famn xd haha nej men aa låg typ i hennes famn och tog det lugnt ;)
joo nu kom jag på ngt roligt jag kan berätta!! ;DD på Midsommarafton så drar jag till Menorca!! niceee! ;)
och sen på påsklovet blir det New York! WIHOOO!!! :DDD <3333
ev. att jag ska med elvira och hennes mamma till Cadiz men det e samma vecka som jag troligtvis ska till New york så aa får se hur det blir med allt.
Menorca ;)
NEW YORK! <33

aja men vi hörs väll senare! ;))
XOXO Linn <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0