Heej hopp! ;)

2012-01-05 @ 22:21:15
jag i det "svarta" håret egentligen färgat brunt, blond från början och elin i det blonda håret :D

tja tja! i den här bloggen så kommer jag (Linn) och Elin skriva om allt som händer i vårat liv och runt omkring, sånt där som typ alla bloggar handlar om ;)
Vi ska försöka hålla igång den här bloggen så länge som möjligt och uppdatera minst en gång om dagen! :D

Ska väll typ ta och berätta lite om mig själv då nu när jag ändå håller på, Jag heter Linn, bor i stockholm och är 14 år. Jag fyller år den 11/11 så rätt sent på året, vet inte riktigt vad ni vill veta men aa jag och elin har känt varandra sen 6års och nu går vi som sagt i 8:an så det e ett bra tag, hon är dessutom en av mina allra bästa vänner :D<33

XOXO Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0