Intressant? ;)

2012-01-05 @ 23:05:43
Hahaha vet inte varför men nu när man startat ny blogg och allt blir man så sugen på att bara skriva en massa inlägg, i min blogg jag hade tidigare så blev det tillslut så tråkigt så det ända man skrev va typ
"heej sitter vid datorn och lyssnar musik, ska väll plugga lite SO snart, hejdå! :)"
det är ju liksom inte det roligaste att läsa så därför kom jag och Elin på att vi kunde göra en tillsammans så blir uppdateringen och inläggen troligtvis mycket bättre, oftare och roligare! :D

just nu så är bloggen lite under uppdatering och vi ska fixa till den så att den blir mer våran egen med designen och sånt ;)

kommentera gärna mycket så vi har frågor att svara på och så för jag menar vem gillar inte att gå in på sin blogg och se att man har massor av nya kommentarer? :)

XOXO Linn <3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack så mycket! :)

2012-01-05 @ 23:29:30
URL: http://whentears.blogg.se/
Postat av: Molly

sv: Tack så mkt :)

2012-01-06 @ 00:41:06
URL: http://mollyspics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0