Jag är med i TV

2012-01-20 @ 23:45:53
var på tekniska muset idag med klassen! missade alla lektioner är alltid nice! vi håller på med nyheter och reklam på SOn så vi skulle åka ditt och göra antingen Tv ,radio eller tidnnig! Jag och sara och Mehr gjorde TV! man skaulle hitta nyheter och göra ett nyhetsprogram! jag och Mehr hade utrikesnyheter! ser ut som värsta Emot efter som det är skugga över mitt ansikte !!!!! det var kul! Vi var typ  12 st som gjorde tv! vårat nyhets program sändes idag på Öppna kanalen! sämsta kanalen jag vet! känner inte än enda som kollar på den kannalen!!! brukar vara massa random program som man bara blippar förbi när man ska se på en annan kanal!  typ dog av hunger haha var fet rädd att min mage skulle kurra haha! allt ljud du gjorde kom med :)
Efter skolan åkte jag och Emelie till hökarängen !!! har bästa mataffären där! allt kostar typ 5 eller 10 kr! älskar den ! man kan ju gå ditt från min skola! Jag och Emelie var på flum humör så vi köpte energy dricka 2 för 10! var as goda ! köpte också någon kladdkaka ! as gulliga små förpacknigar med kladdkaka i ! Bild kommer! man blev ju fet hyper så det slutar med att man sitter på bussen och skrattar ihäll sig, fick ganska många sne blickar både på tunnelbannan och bussen men K BRY!  pallar intte vara tråkig och seriös man ska ju ha kul!  gjorde typ minsta saken och fick skratt anfall! när man tänker på sakerna som man as garvade åt är det hur tråkigt som helst !
pallar inte med såna som ska vara seriösa hela tiden ! Man ska ju ha rolig och palla tänka bvad alla andra tycker! // Elin C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0