Kort uppdatering

2012-01-29 @ 20:33:11

Idag är det söndag var sååå himmla trött igår och jag gick och la mig vid 11 och gick upp vid 11 :O Jag är en sådan person som går upp tidigt och lägger sig sent! Kan typ inte sova mer än 9 timmar :O Om jag lägger mig vid 10 på en helg (vilket jag ALDRIG gör) så vaknar jag atomatiskt runt halv 8 eller tidigare :P Ganska bra igentligen! Sover ji aldrig bort dagarna liksom :P

Idag åkte jag till galleria och lämnade tillbaka med skit dåliga och fula platt/lock tång. Trodde den var helt ok men efter ha provat mina kompisars insåg jag att den SÖG ! Kommer nog köpa en Bjön axen plattoch Locktäng! Linn har ju en sådan och den äger !

Har också packat mitt rum! ska ju flytta ;) är ganska tomt kan man säga ! Har tomt i alla lådor och bokhyllor/hyllor! Flyttar på fredag tror jag ! KOmmer sakna Hammarby såå himmla mycket! Men den ska nog bli kul i nya oxså kogås också :) 68666102_large


Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: åh ack så mycket! Den tröjan kommer från Vila (tror att det är en klänning egentligen, men jag använder den som tröja också :)

2012-01-30 @ 21:37:15
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0