Musik

2012-01-22 @ 19:56:42
har typ inte gjort något roligt alls idag! Har typ varit inne hela dagen! Tittar ut och jag ser snöstorm utan för fönstret! Det är så typiskt att något ska förstöra mina planer för dagen!
igår sa jag till mamma- Kan inte jag få nya skor?
mamma- Vad för slagts skor ska du köpa då
jag- typ tygskor, kanske streetskor vårskor/sommarskor
mamma- men tänk om det börjar snöa mer
jag- det gör det inte

Men såååå klart ska det börja snöa!!!!!!! Fuck snö

Har ingte gjort mycket idag! har tittat på film smsat! Ställt mig i kö på en ny aktivitet :P gjort matte läxan och lyssnat på massa musik! Jag lyssnar på alla musik (okej inte bokstavligt)
Älskar att lyssna på tekno som typ Skrillex, Simple plan lyssnade på dom mycket när jag var liten kan typ alla songer utantill :P, Hip hop som typ david guetta. Mina  gik låtar idag

perfect-simple plan
what makes you beautiful-one direction
young,will and free-snopp dog
first of year-skrillex
krossa alla fönster-maskinen

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0