Nobody wanna se us together...

2012-01-09 @ 19:43:46
Idag var som sagt min första skoldag efter lovet och jag kan inte riktigt säga att det varit den bästa dagen ;)

hahaha nee men kunde i somna i natt så somnade typ vid halv 6 - 6 och sen hade jag tänkt gå upp vid typ halv sju för att hinna göra sig i ordning ordentligt och så men aa så klart vaknar man inte av larmet eftersom man e så trött och så glömmer man att ändra från ljudlöst på mobilen innan man somnar så alla sms och samtal jag fått för att jag inte va i skolan eller så hörde jag ju inte heller och när jag tillslut vaknar e klockan 09:45 och jag började nio så fick typ panik och skyndade mig allt vad jag orkade och sen tog jag mig till skolan ändå fast slutade vid ett ist för två så det var ju nice! ;)
just nu så sitter jag och kollar runt lite på nätet och lyssnar musik men ska väll snart äta och "styra upp" lite saker typ som att rensa ut lite kläder ut garderoben och sånt :D
haha inte så säker på att det blir men ngt kanske man kan fixa iaf? ;)
I morgon och på onsdag så har jag hemstudiedag och ska även ha mitt utvecklingssamtal och åka in till stan för att leta prao med Julia till vecka 12 då vi kommer få ha våran första prao :D
hahaha dessutom så såg man ju ut som en jävla pepparkaka efter den där brun utan sol men kan helt klart rekomendera den för det funkade verkligen! :)
XOXO Linn<3
Gammal bild... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0