Shooo bre ;)

2012-01-26 @ 17:56:13

!rubriken säger allt ( eller inte) har inte hänt så mycket idag! händer sällan något speciellt på torsdagar! Okej man det måste ju ha varit något som har hänt. Okej på spanska har vi fått en ny lärare man ba k bry. Kommer få mitt första F hahha. Vi hade test som inte var betygsat hade typ 2 rätt av 15 :) känner mig sjukt skillad! Sen så hade jag ´matte. Matte är en av dom roligaste ämnena ( nej jag är ingen matte nörd:P) Men matte är så enkelt man fattar och allt är logiskt många ämnen inte är! Antigen har man rätt eller fel. Istället för so där det inte finns något rätt eller fel...  Häller på med koordinater ! grymt enkelt men väldigt mycket att rita ! Tar typ 1 min per fråga att rita upp det duma kordinatsystemet!!!
Sen var det Lunch! seriöst det var bland dom äckligaste luncherna den här månaden :( Hatar våran skolans jävla biffar som dom lagar 24/7. Seriöst dom vill få oss sjuka och magra så att dom slipper laga mat till oss!!! När man började i skolan var maten as god sen blev den sämre och man insåg att maten var äcklig! Satt och snackade om sleepover. Vi har kris! Det skulle vara 4-5 som skulle dricka energydryck så vi köpte 11 och nu är vi bara 3 som ska dricka dom ! det blir typ 3-4 per person! Kan man dö av fyra??? :OOO haha nej men man kommer bli hypper! jag blir azs hyppad på 1 och 3 jag kommer dö av andnöd i mina skrattanfall! Men det ska bli grymt kul!
Sen hade vi hemkunskap tack och lov så jag fick inte gå hungrig så länge! Vi lagde kärlekts mums! Dom var jätte goda men killarna hade i för mycket Kaffe ! killarna i min grupp skulle också följa receptet exsakt! så man skulle ta allt i rätt ording!
 Jag ba- Men det kommer ju ändå blandas ihop i sluet!
dom- men då kanske det blir fel
Seriöst hur fel kan det bli om man har i kakaon före mjölet!!!!!

Efter skolan åkte jag hem tillsammans med Eira och Emelie! jag kan ju ta bussen hem och då åker jag med dom! Nu håller jag på med mina 10000 läxor! Har mycket att göra! ska packa ner alla mina saker i låder.
Imårgon blir det sleepover och Reklam film! håller också på att packa sakerna till imårgon kommer säkert glömma något :0
Tumblr_lxkak5eqg81r8xcpvo1_500_largeTumblr_ldttmzpouq1qaobbko1_500_large
// Bästa och coolaste Elin <3 haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0