skola, Badminton och gym :-P

2012-01-14 @ 00:24:11
som vanligt såå blev sista dagen i skolan lång!  men det gick fort! matten gick fort och engelska tycker jag äär jätte kul för att är i bästa gruppen med Tugce och Alper båda är turkar så det bli dissiotioner mellan svene och turk ! på rasten körde jag och tugce turk shack som jag kallar det! svenska namnet är backamond tror jag men dyp alla turkar är bra på det.... förlorlade... kan det inte finnas ett svene schack? No var väll helt okej våran lärare är bäst hahah! garvade åt allt han! kan det bero på att vi hade ätit socker och dextro innan??? :) Julian var rendom som vanligt så Son var också kul swen var det lunch och gå hem C:
Åkte till badmintonen och spelade i 2 timmar med tävlings gruppen ! gick ganska bra! var as jobbigt med fys  ! kanske för att jag typ inte har några muskler hahah! efter trännigen spelade jag och Becka  lite sen stack vi till gymet ! Vi får inte vara där busiga vi är hahah Gymade i 30 min ! hela kroppen var fan död! känner i armarna låren och magen! kanske kan bygga lite muskler till nästa fys ?!? åkte hem med becka !
tittade på film ! Både smurfarna och rocky baboa ! gillar båda ! gillar killfilmer som batman oh stålmanen,hulken med mera! det är ju mer action ! och nu är det bara att försöka sova
// Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0