trännigsvärk :-P

2012-01-19 @ 16:14:53
spelade ju badminton igår ! shit vad nycket trännig det blev igår! hoppade hopprep innan trännigen som man typ måste !  sen blev det ju 2 timmars trännig med typ 30 min fys och snabbhet! gjorde massa jätte jobbiga övnigar! jag som typ inte hade några muskler så det var jätte jobbig haha sen träffade jag Klara och vi pratade och sedan joinade jag heeenne enhalv timme! när kl var 10 var jag hemma!
så idag har jag trännigs värk i hela kroppen! men röv värker varje gång i trappor samma med låren hahah. hatar att skriva röv det låter så konstigt hah
idag var det en vanlig dag! hade  spanska och fick en ny vekarie fan ! han var den första spanska vikarien som kunde spanska så nu kunnde man inte sylla på att man inte kunde något !!!! första gången som vi fick laga mat på hemkunskapen! vi lagade pasta med kyckling och någon sås! var as gott!
tittar på tv nu! ska se revange på trean kl 9! den värkar as bra ! ska försöka göra lite läxor men det kommer nog inte blli av ssom vanligt haha! skriver från mobilen så blir inte så långt!//Elin C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0