Wiiihhoooo ;)

2012-01-08 @ 21:41:45
hahhaa eftersom både jag och elin går in på våran egna blogg för att läsa vad den andra skriver så tänkte jag bara hälsa till dig elin medans jag ändå skriver att det går minst lika bra att ta en skål med ljummet vatten och sen trycka mot nageln allt vad man orkar så blir det tidningstext ändå ;) och tyvär så kan man inte se videon du la upp :/

har varit in till stan idag igen och köpte en del saker, brun utan sol, hårspray, hårklämmor, en deo som luktar skit gott så jag typ döör och en ögonfrans böjare :D
sitter just nu och väntar på att brun utan sol ska torka in ordentligt och ge ngt resultat, provade deras spray på butiken och har redan värsta "brännan" på halva handen xd nej men ser riktigt sjukt ut, typ som en stor solbrun lever fläck... hahahhaa
Ska ta och fylla i det sista in en del av skolpapprena, rensa ut en massa papper jag inte behöver och packa min väska till i morgon så det e fixat när jag vaknar ;)
börjar klockan 09:00 i morgon och slutar klockan 14:00 såå det blir en längre första dag än vad det brukar vara ;P
XOXO Linn <3
Hhahahha skit ful, har inget smink elr ngt alls på mig men aa ni ser ju tydligt resultatet på handen efter den där sprayen jag provade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0