shoo bre bloggen

2012-03-28 @ 21:34:33

Lite uppdatering eller finns det något att uppdatera :O OKEJ nu när jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade på tv. Tv hjälper mot huvudvärk ni vet ;) Sitter nu i rummet och föröker lära mig spanska läxan vilket inte går såå bra. Skypar med Linn och 2 andra kompisar chattar jag med. Linn och jag ska ju börja gyma jippi. Nu så ska man bli väll trännad eller i alla fall få bättre kondition det lär jag behöva. Ska fan slå mitt rekor på copertestet ( man springer 2,5 km på tid) mitt rekord är 14 min så deta ska jag slå.

Linn ska skicka några bilder på skype. Värsta fotomodelen jau haha. Nej jag förstör typ alla bilder :) Man börjar skrtta på varje bild föratt något ser roligt ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0