Bilder!!

2012-04-14 @ 23:35:30

 

Dom två sista bilderna e efter att vi färgat.. tänkte egentligen göra typ ngt collage på Photoshop men orkade inte så la bara in dom som dom va :)

Asså aa när jag kollar på bilderna så ångrar jag lite att jg färgade för jag trodde som sagt att det nästan skulle bli platina blondt men aa det blev det ju inte direkt... fast det e inte sådär röd/gult irl som det ser ut att va på bilden men aa lite ljusare blev det ju iaf.. funderar på att färga det igen på fredag men vet inte riktigt.. skliter ju en massa på håret och dessutom så vet jag inte riktigt om jag verkligen ska ha det så ljust men aa tror det iaf för skulle vilja ha ljust blondt/ask blondt till sommarn så aa.. iaf blondare än min orginalhårfärg vilket va nästan 2 år sen jag hade sen sist eftersom jag tidigare färgat det mörkt typ 4 gånger :D

//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0