Dissar

2012-04-21 @ 17:49:47
Nu när jag var och tittade på lite kläder så fick jag damp på storlekaren. Jag är ca 170 eller typ 171 vilket är ganska normalt. När jag köper kläder från typ gina / bikbok/ hollister då har jag typ alltid xs eller x men ganska ofta passar dom as bra men dom är för korta. Vissa tröjor blir typ magtröjor... Eller mistags kläder som jag säger. Det är snyggt med magtröja men när en tröja är typ 5 cm för kort så ser det ut som ett mistags köp haha.
Ibland måste jag köpa typ medium för att tröjorna ska vara normala....... Poängen är oxså att om man tar en större storlek blir ju tröjan i sig själv större, många gånger ser dom förstora ut och då kan jag vilket fall inte köpa dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0