Min Dag

2012-04-03 @ 19:57:10
Idag slutade vid halv 11. Nice nice :) Jag och några andra stack till farsta och köpte lunch på donken. Fick värsta suget på Chocklad muffins :) Till lunch blev det muffins och vatten ;). Sen stack karla,emelie och jag hem till mig. Vi hade köpt jordgubbar och lösvikts godis. Godiset kostade bvara 3 kr hektot. Tjockis dag ;). Vi tittade på solsidan och åt jordgubbar. Emelie och Karla åt sina med Nutella som jag inte kan äta ( är allergisk). Sockrade jordgubbar var Bäst ;) Spelade lite spel oxså på tv. Hade utväkling samtal. gick helt okej. Fick sjus till gymet oxh möte Eira där. Gymade lite och sedan stack jag hem. Nu blir det läxor jipi. Asså det är så jäkla booring med läxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0