börjat blogga, Nice va?

2012-03-13 @ 08:45:09
okej nu ska jag börja uppdatera igen. Ska skriva ett inlägg per dag hoppas jag.
Okej idag är det Tisdag och jag har studie dag. Jippi
Idag ska jag och tjejgänget gå och se på bio :) Tror att det blir filmen THIS MEANS WAR värkar ganska rolig :) Sean banan går ju oxså på bio men jag tror att jag behöver tränna lite på övertalnigs förmågan. Man måste ju se Sean banan. sveriges stolthet lol.Det värkar så överdriven så den blir rolig. Presis min humår okej inte riktigt men kul är det :)
vet inte riktigt när vi ska se bio. Vet inte riktigt hur många som kommer. antige blir vi 4-7 :)
ska oxså dra förbi farsta och köpa boken the hunger game. Har bokprojekt i engelska och ska ha det i ca 5 veckor måste ju läsa en bra bok haha. Ett +är att den kommer ut på bio om typ 2 veckor och då måste jag se den på bio.


http://youtu.be/kjvnkznigsE
//Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0