Uppdatering

2012-03-22 @ 19:51:21
idag hände inte så mycket på letionen. Men på rasten stack jag karla,sara och junie till donken och åt lunch. Ganska chill dag. Följde med karla till fasta föratt köpa sin skin jacka på H & M. Hittade den inte + att karla inte hade sina pengar med sig. Typ andra gångeen någon/några killar skrattar åt oss när vi failar elr börjar skratta mitt i någon stanns. Laddade ner en sanig ellr kontka app. Den var ganska dålig haha

Om du hade 24 timmar kvar att leva vad skulle du göra då
Jag- ååå jag skulle äta massa godsaker åka och shoppa upp alla mina pengar. Ha en fest och dansa och vara med kompisar och ge ut kläderna jag köpte till dom som kom och göra allt som jag viljat göra  lite flumm???


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jätte fin helt underbar header! Avundar dig :) Tack för att du tävla på min blog och lycka till! :)

2012-03-22 @ 21:11:06
URL: http://stylebymine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0